Tilaus- ja toimitusehdot

Yhteystiedot

DogInMotion
Y-tunnus 1716048-1
Myntinsyrjä 10 E 15
02780 Espoo
Puh. 045 139 3228
info@doginmotion.fi

Palvelemme asiakkaita sähköpostitse tai puhelimitse arkipäivisin. Sähköposteihin pyritään vastaamaan arkipäivisin 1-2 päivän kuluessa. Emme aina ole puhelimen äärellä, joten mikäli emme vastaa, ole ystävällinen ja yritä myöhemmin uudelleen. 

Verkkokauppa

DogInMotion verkkokaupassa voi asioida vähintään 18 vuotta täyttäneet henkilöt, joilla on toimiva sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero. Toimitamme tilauksia vain Suomeen, pois lukien Ahvenanmaa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupasta siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Saat tilauksesta vahvistuksen rekisteröimääsi sähköpostiisi. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tuotteiden hinnat eivät sisällä mahdollisia maksutapa- tai toimituskuluja, vaan ne määräytyvät valitun maksu- ja toimitustavan mukaan (ks. kohta ”Maksaminen ja maksutavat ja ”Toimitustavat ja -kulut”). Toimituskulut ja valittuun maksutapaan liittyvät kulut ilmoitetaan verkkokaupassa ennen tilauksen tekemistä. Toimituskulut veloitetaan tilauksen maksamisen yhteydessä.

Maksaminen ja maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. 

Verkkokaupassamme on käytössä Klarna Checkout -maksujärjestelmä. Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Syöttämällä tietosi tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit. Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna Bank AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta 

https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Kannattaa tarkastaa myös roskapostikansio. Mikäli et saa tilausvahvistusta antamaasi sähköpostiosoitteeseen, emme ole välttämättä vastaanottaneet tilaustasi. Tarkista ensimmäiseksi asiakassivullesi rekisteröimäsi sähköpostiosoite ja lisäksi ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluumme yhteydenottolomakkeen tai sähköpostin kautta.

Toimitustavat ja -kulut

Posti:

5,90€

Nouto postista, postin toimituspisteestä tai pakettiautomaatista. Paketti toimitetaan vastaanottajan lähimpään postitoimipaikkaan tai lähettäjän valitsemaan postin pakettiautomaattiin. Toimitusaika 1-3 arkipäivää.

DB Schenker noutopistepaketti:

5,90

Nouto noutopisteestä, R-kioskit ja K-Marketit tai Smartmile-pakettiautomaatit K-ryhmän kaupoissa.

Paketti toimitetaan vastaanottajan lähimpään noutopisteeseen. Vaihtoehtoisesti voit valita noutopistehaulla haluamasi noutopisteen ja kirjoittaa sen tilauksen lisätietoja -kohtaan. Toimitusaika 1-5 arkipäivää paikkakunnasta riippuen. 

Noutopistehaku

Matkahuollon lähellä-paketti:

5,90€

Nouto Matkahuollon palvelupisteestä, mm. pakettiautomaatista, K-Marketista, R-kioskista tai Matkahuollosta. Toimitusaika 1-3 arkipäivää. 

Noutopisteet kartalla

Toimitamme kaikki tilaukset aina seurantatunnuksella varustettuna.

Nouto:

Tilauksen voi myös erillisen sopimuksen mukaan yrityksen toimipaikasta. Noudon toimituskulut 0€. Tuotteet tilataan ja maksetaan verkkokaupassa normaalisti. Saat viestin antamaasi sähköpostiosoitteeseen ja/tai puhelinnumeroon kun tuotteet ovat noudettavissa. Tilauksen voi noutaa vain tilauksen tehnyt henkilö tai poikkeustilanteissa valtakirjalla erityisehdoin. 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat keskimäärin 1-2 arkipäivää. Emme käsittele tai toimita tilauksia viikonloppuisin tai arkipyhinä. Lisäksi kuljetusyhtiön määrittelemä toimitusaika kyseiselle lähetykselle (kts. ”Toimitustavat ja -kulut). Mikäli toimitus kestää normaalia pidempään tai tuotetta ei ole varastossa, DogInMotion on yhteydessä asiakkaaseen asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja käyttäen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla. Pidätämme oikeuden vaihtaa valittu kuljetusyhtiö toiseen, mikäli kuljettaminen ei ole mahdollista valitulla kuljetustavalla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tuote on vastaanotettu ja se tulee palauttaa asiakkaan valitsemaa kuljetustapaa käyttäen 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta. Asiakas vastaa peruutuksen palautuskustannuksista.  Säilytä palautuskuitti ongelmatilanteiden varalta. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, alkuperäisessä pakkauksessa ja jälleenmyytävässä kunnossa. Asiakkaan tulee täyttää peruuttamislomake. 

Jos haluat palauttaa tuotteen:

ENNEN palautusta, ole yhteydessä suoraan yhteydessä meihin sähköpostilla tai puhelimitse. Täytä peruuttamislomake tai kirjoita vapaamuotoinen peruutusilmoitus ja lähetä se sähköpostilla osoitteeseen info@doginmotion.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. 

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä peruuttamislomake mukaan. Palautamme maksamasi summan kokonaisuudessaan (14 päivän) kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu tai se on todistettavasti annettu kuljetusliikkeen kuljetettavaksi palautusosoitteeseen. Palautukset maksetaan samaa maksutapaa käyttäen kuin mitä kuluttaja on käyttänyt verkkokaupassa. 

Mikäli tuotetta on käytetty tai tuote on avattu (lisäravinteet) tai se ei ole jälleenmyytävässä kunnossa, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Palautusosoite:

DogInMotion/Jonna Turunen

Myntinsyrjä 10 E 15

02780 Espoo

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme palautuskuluina 5,90€ maksun.

Takuu

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen materiaali- ja valmistusvirhetakuu. Mikäli havaitset tuotteessa virheen, ota meihin välittömästi yhteyttä. 

Ongelmatilanteet

Autamme mielellämme ongelmatilanteissa.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti ”Peruutusoikeus ja palautusehdot” -kohdassa mainittuun osoitteeseen/sähköpostiin tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiölle.

Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

Näihin sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia, lukuun ottamatta sen lainvalintasäännöksiä. Osapuolet pyrkivät ratkaisemaan mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluin. Asiakkaalla on lisäksi mahdollisuus viedä riita oman kotipaikkansa käräjäoikeuden tai kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi. Asian saattamiseksi kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi, asiakkaan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.